Palvelukeskus

Aulapalvelut

Tarjoamme Gate8:n vuokralaisille korkeatasoisia, joustavia ja tasalaatuisia aulavartiointipalveluja kolmessa aulassa. Otamme vastaan ja neuvomme asiakkaiden vieraita, hoidamme tavaralähetyksiä sekä erilaisia valvontatehtäviä.

Aulapalveluiden perussopimukseen sisältyvät esimerkiksi:

  • vierailijoiden vastaanotto: ilmoittaminen isännille ja opastaminen isäntien antamien ohjeiden mukaan, vierailijakorttien teko ja raportointi vierailijoista annettujen ohjeiden mukaan, pysäköintilupien hallinta, hissien avaaminen sekä taksin tilaaminen
  • neuvontatehtävät: kokousvieraiden soittopyyntöjen vastaanotto ja välitys, oman henkilökunnan ja huoltohenkilöiden opastus, työpyyntöjen välitys, huoltopyynnöt, tiedottaminen ohjeiden mukaisesti, yhteydenpito sekä saumaton yhteistyö ravintolahenkilöstön, huollon ja siivoushenkilöstön ym. palveluntoimittajien kanssa sekä paikoituksen opastaminen ja parkkihallin avaaminen
  • tavaran ja lähetysten vastaanotto ja saapumisilmoitukset
  • lehti- ja esinetelineiden ylläpito auloissa
  • aulojen siisteydestä huolehtiminen
  • postilaatikoiden haltijoiden rekisteröinti ja avainhallinta sekä postilaatikoiden nimikointi
  • kiinteistöjen kameravalvonnan seuranta
  • kulunvalvonnan pääkäyttäjyys

Vastaamme avainhallinnasta (kulkuoikeudet). Aulapalveluhenkilöt voivat tarvittaessa avustaa myös poikkeusaukiolojen puitteissa erillisen sopimuksen mukaan.